0,00
0

Hoe kunnen wij helpen?

Meer informatie over uw orderstatus.

Hoe u een product kunt retourneren en meer informatie.
Ontdek wat er onder de garantie valt en hoe een reparatie wordt afgehandeld.
Lees welke stappen u moet ondernemen wanneer uw hoortoestel defect is.

Bekijk onze instructievideo's voor de meest gestelde vragen

Hoe: hoortoestel verbinden met smartphone?

Hoe: filter van hoortoestel vervangen?

Hoe: de luidspreker van het hoortoestel veranderen?

Feedback geven

Heeft u feedback voor ons? Mail dit dan naar info@onlinehoortoestel.nl. Omschrijf zo duidelijk mogelijk wat uw ervaring is.
Dit kan een klacht zijn over het product of de service.  Indien u denkt dat het product defect is, check dan eerst even deze pagina. 
Vaak is er namelijk iets anders aan de hand.

Binnen 14 dagen krijgt u van ons een inhoudelijke reactie op uw feedback.

U mag de klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR platform

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw feedback? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel:
Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

eng logo
Copyright © 2023 Online-hearingaids.com
By Yvan Karman
chevron-down