A A
23 Service punten
Menu

HOE WERKT ONZE SERVICE?

Alles kan online!

Fysiek langs een winkel voor service?
Dat is ouderwets en niet nodig!

Online_hearing_aid_service_adjustable_via_bluetooth_
Image2_Team_Chat_hearingaid_help_DEF_GOOD

Betere service dan lokale audicien? Ja!

Jouw audicien is elke dag bereikbaar tot 22:00.

ONTDEK HOE WIJ MENSELIJKE SERVICE GEVEN ELKE DAG, OOK OP ZATERDAG EN ZONDAG.

Service en onderhoud

Zo gaat het online!

Ontdek in deze video hoe je service en onderhoud van een hoortoestel eenvoudig zelf en online kan doen!
Bij OnlineHoortoestel betaal je nooit teveel en kan alles zelf online.
Wij zijn tot 40% goedkoper dan een lokale audicien.
Betaal bij ons alleen voor wat je echt nodig hebt.

Top 5 Checklist

Fysiek langs een winkel? Niet nodig!
Geef eenvoudig zelf je hoortoestel service.

Stap 1. Zorg dat er geen oorsmeer in het oor is, maak regelmatig je oren schoon.

Stap 2. Vervang lege batterijen om goed te blijven horen.

Stap 3. Oplaadbaar hoortoestel? Controleer de contactjes van het hoortoestel en oplader en maak regelmatig schoon met speciale alchohol doekjes. Zo laadt het hoortoestel goed op.

Stap 4. Maak iedere avond de domen schoon zodat deze niet verstopt raken. Zodra nodig vervang eenvoudig de dome.

Stap 5. Vervang minimaal iedere 8 weken de filter, oorsmeer kan hierin komen en dan werkt het hoortoestel minder goed.

cleaning_hearing_aid_videos_instructions_

Garantie en Reparatie

Wat als mijn hoortoestel defect is?

Lees hier wat de garantie van OnlineHoortoestel.nl inhoud. Ook lees je hier meer informatie over de reparatie procedure.

Top 4 Service Tools

FAQ: de meest gestelde vragen

Kan ik ergens langs komen?

Wij hebben servicepunten op verschillende plekken, echter langs komen is niet meer nodig.
Onze audiciens kunnen iedereen direct thuis helpen, want al onze geavanceerde hoortoestellen zijn op afstand in te stellen.
Online service is sneller, goedkoper en ook veiliger.

Wat moet ik doen als mijn hoortoestel kapot gaat?

Wij geven standaard 2 jaar garantie. Voor 99 euro per hoortoestel kun je upgraden naar 5 jaar in de winkelwagen. Dit betekent dat als er in de tussentijd iets kapot gaat je hoortoestellen gerepareerd worden, lees hier meer over onze garantie.

Wat moet ik doen als mijn hoortoestel defect is?

Regelmatig komt het voor dat het hoorapparaat namelijk niet defect is, maar dat iets anders aan de hand is (zoals het vervangen van een filter).
Ontdek hier onze self-service checklist pagina.

Hoe pas ik de hoortoestellen later aan?

U kunt voor 30 minuten een verstelling op afstand krijgen voor 35 euro.
98% van onze klanten is echter tevreden met de eerste aanpassingen en heeft geen tweede aanpassing nodig binnen 2 jaar. Waarom? Wij werken met de meest geavanceerde hoortoestellen.

Kan ik het retourneren als ik niet tevreden ben?

Kan ik het terugsturen als ik niet tevreden ben? Ja natuurlijk! Je hebt 60 dagen de tijd om je hoortoestellen terug te sturen als je niet tevreden bent.
Lees hier hoe dit werkt.

Heeft u een vraag of hulp nodig? Neem contact op

Bel met ons

Whatsapp met ons

Stuur ons een E-Mail