Processo di riparazione
De OnlineHoortoestel Reparatie Checklist
Om te zorgen dat uw hoortoestel(len) optimaal blijft functioneren, hebben we een online checklist samengesteld die u kunt doorlopen. Deze checklist biedt stapsgewijze ondersteuning, handige video's en oplossingen voor de meest voorkomende problemen. We raden aan om deze stappen eerst te volgen voordat u het toestel ter reparatie stuurt – veel problemen kunnen namelijk snel en eenvoudig thuis opgelost worden met onze online support.
Doorloop de reparatie checklist
Wanneer de stappen in de checklist niet geholpen hebben, stuur dan uw hoortoestel naar ons op voor reparatie en download het reparatieformulier. Vul het formulier volledig in en voeg het bij het pakketje met uw hoortoestel. Let op: U kunt alleen uw hoortoestellen opsturen naar ons, als u deze ook bij ons heeft aangeschaft.
Betreft het een defecte accessoire? Geef het dan door aan onze klantenservice via info@onlinehoortoestel.nl.
Het reparatieproces binnen de EU
Is uw accessoire of een hoortoestel toch nog defect nadat u de checklist doorlopen heeft? En valt het binnen de garantieperiode?
Volg dan deze stappen voor reparatie binnen de EU:
Verpak de accessoire of hoortoestellen veilig en stevig in om schade tijdens het transporteren te voorkomen. Heeft u 2 hoortoestellen? Stuur beide op. Ook het hoortoestel dat niet defect is! Dit zodat wij na reparatie de hoortoestellen weer aan elkaar kunnen koppelen.
Adres voor verzending:
OnlineHoortoestel
Nikkelstraat 43
1411 AH Naarden
Nederland
Vervolg:
OnlineHoortoestel zal de accessoire of het hoortoestel voor u repareren. Wij streven ernaar om de accessoire of hoortoestellen binnen twee weken na ontvangst gerepareerd terug te sturen.
Het reparatieproces buiten de EU
Is het hoortoestel na het doorlopen van onze checklist nog steeds defect en bent u woonachtig buiten de EU, volg dan onderstaande procedure:
- Neem contact met ons op via e-mail: info@onlinehoortoestel.nl.
- We proberen het defect op afstand op te lossen.
- Indien nodig, vragen wij u een lokale audicien te vragen om een reparatie-offerte.
- Stuur de reparatie-offerte naar ons per e-mail.
- We bespreken met u of de reparatiekosten opwegen tegen het kostbare en omslachtige verzendproces van je accessoire of hoortoestel naar ons hoofdkantoor in Nederland. Zo niet, dan geven wij instructies voor het opsturen van de accessoire of de hoortoestellen.
- Let op: wanneer u uw hoortoestellen buiten de EU wilt verzenden, moet u daarvoor zelf een douanecode aanvragen bij de lokale douane en zorgen voor de vereiste douanedocumenten. Houd daarbij rekening met extra kosten, zoals inklaringskosten.
Wij staan graag voor u klaar om te helpen bij het reparatieproces buiten de EU. Neem contact met ons op en wij begeleiden u graag persoonlijk.
Wat zijn de verzendkosten van een reparatie?
De verzendkosten voor het opsturen van een reparatie zijn voor eigen rekening en zijn afhankelijk van het formaat en gewicht van het pakket en de gekozen vervoerder. Binnen de EU kunt u het versturen met elke lokale vervoerder.
Bent u woonachtig buiten de EU, verstuur dan bij voorkeur met UPS of FedEx.
Houd naast de verzendkosten ook rekening met mogelijke inklaringskosten.
LET OP: Verstuur het pakket niet onder rembours. Deze verzendingen zullen wij niet accepteren en worden retour gestuurd.