Bestellen en betalen

Hoe werkt het bestellen van een perfect afgesteld hoortoestel?

Het bestellen van uw ideale gehoorapparaat bij Onlinehoortoestel.nl is heel eenvoudig. Volg het stappenplan hieronder:

  1. Kies met behulp van onze adviestool op Onlinehoortoestel.nl het perfecte hoortoestel.
  2. Plaats uw bestelling online en bel of chat met ons als u vragen heeft.
  3. Tijdens het bestelproces voert u uw gewenste afleveradres in. Wij streven ernaar binnen 7 werkdagen te laten bezorgen. 
  4. Bepaal zelf hoe u wilt betalen tijdens het betaalproces; creditcard, iDEAL, Klarna achteraf betalen vallen onder andere onder de mogelijkheden. 

Zodra uw bestelling is geplaatst, nemen wij contact met u op om uw audiogram te vragen en sturen wij u een vragenlijst. Op die manier kunnen onze ervaren audiciens uw hoortoestel precies afstemmen op uw gehoor. Het afstellen van uw toestel gebeurt op basis van een recente gehoortest. Als u nog geen recente test heeft, kunt u deze alsnog door ons laten uitvoeren. Heeft u een op maat gemaakt product besteld? Dan nemen we ook contact met u op. Dit betreft uw oorafdrukken en/of het maken hiervan. 

Elke bestelling wordt zorgvuldig gecontroleerd, en als wij denken dat u niet het ideale hoortoestel heeft gekozen, laten wij dat weten. 

Hulp nodig bij het bestelproces?

Neem contact met ons op, wij kunnen bij iedere stap helpen! Bel ons of laat uw vraag achter in de live chat rechtsonder in het scherm!

Wilt u uw bestelling wijzigen?

Bel dan even met de klantenservice. Zolang de bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen wij de bestelling nog aanpassen.

Welke betaalmogelijkheden gebruikt Onlinehoortoestel.nl?

Wij vinden het belangrijk dat u gebruik kunt maken van veilige en vertrouwde betaalmethoden. Bestellingen kunt u bij ons plaatsen via iDEAL, PayPal, Bancontact, Klarna (achteraf/gespreid betalen) en creditcard (Mastercard/VISA). Om de Klarna betaalopties te kunnen aanbieden, geven wij persoonsgegevens, zoals contactgegevens en bestelgegevens, door aan Klarna. Zo kan Klarna beoordelen of u in aanmerking komt voor de betalingsmogelijkheden die via Klarna worden aangeboden. Algemene informatie over Klarna vindt u hier. Persoonsgegevens worden door Klarna behandeld in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving inzake gegevensbescherming en zoals gespecificeerd in het privacybeleid van Klarna. 

Kan ik in termijnen betalen?

Ja, dat is mogelijk. Met Klarna kunt u het aankoopbedrag in drie gelijke termijnen betalen zonder rente. Uw aanvraag voor deze betaalmethode wordt beoordeeld door Klarna en na goedkeuring ziet u direct of u gebruik kunt maken van deze optie. 

Houd er rekening mee dat het maximaal besteedbare bedrag €4.000,- is.

Bestelt u van buiten de EU? Let dan op dat u inklaringskosten moet betalen, aangezien wij geen btw in rekening brengen.

Wat zijn de bankgegevens van Onlinehoortoestel.nl?

Rekeningnummer: 0008093011 

IBAN: NL76INGB0008093011 

BIC-code: INGBNL2A

Kan ik de producten terugsturen?

Ja, dat kan. Wanneer u uw hoortoestellen binnen 60 dagen terugstuurt, betalen wij 100% van het aankoopbedrag terug. Bent u na deze 60 dagen niet tevreden met de aankoop? Dan kunt u het terugsturen naar Onlinehoortoestel.nl. Voor andere artikelen, bijvoorbeeld accessoires van Onlinehoortoestel.nl, geldt een retourtermijn van 14 dagen. 

Hoe betaalt Onlinehoortoestel.nl het geld terug?

Wij storten het aankoopbedrag terug op dezelfde bankrekening waarmee u betaald heeft. Wanneer u een handmatige bankoverschrijving heeft gedaan, nemen wij contact op. 

Heeft u een vraag die hier niet bij staat?

Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice!