Feedback geven

Heeft u feedback voor ons? Mail dit dan naar info@onlinehoortoestel.nl. Omschrijf zo duidelijk mogelijk wat uw ervaring is.
Dit kan een klacht zijn over het product of de service.  Indien u denkt dat het product defect is, check dan eerst even deze pagina. 
Vaak is er namelijk iets anders aan de hand.

Binnen 14 dagen krijgt u van ons een inhoudelijke reactie op uw feedback.

U mag de klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR platform

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw feedback? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel:
Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Hoe kunnen wij helpen?

Bekijk onze instructievideo's voor de meest gestelde vragen

Hoe: hoortoestel verbinden met smartphone?

Bekijk video

Hoe: filter van hoortoestel vervangen?

Bekijk video

Hoe: de luidspreker van het hoortoestel veranderen?

Bekijk video