Hoe kunnen wij helpen?
-
Meer informatie over uw reeds geplaatste order en de status.
-
Mijn orders -
Hoe u een product kunt retourneren en meer informatie.
-
Retourneren -
Ontdek wat er onder de garantie valt en hoe een reparatie wordt afgehandeld.
-
Garantie -
Lees welke stappen u moet ondernemen wanneer uw hoortoestel defect is.
-
Hoortoestel defect
Feedback geven
Heeft u feedback voor ons? Mail dit dan naar info@onlinehoortoestel.nl. Omschrijf zo duidelijk mogelijk wat uw ervaring is.
Dit kan een klacht zijn over het product of de service. Indien u denkt dat het product defect is, check dan eerst even deze pagina.
Vaak is er namelijk iets anders aan de hand.
Binnen 14 dagen krijgt u van ons een inhoudelijke reactie op uw feedback.
U mag de klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR platform
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw feedback? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel:
Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Bekijk onze instructievideo's voor de meest gestelde vragen
Hoe: hoortoestel verbinden met smartphone?
Hoe: filter van hoortoestel vervangen?
Hoe: de luidspreker van het hoortoestel veranderen?