interviews

Klant Manuel deelt zijn ervaring met Online Hoortoestel

Klant Manuel deelt zijn ervaring met Online Hoortoestel

"You got my warmest thanks!"

Online Hoortoestel heeft meer dan 10.000 klanten over 40 landen. Wij zijn nieuwsgierig wat onze klanten nou eigenlijk echt vinden van onze service. Daarom vragen wij altijd onze klanten om hun ervaring te delen. Onze audiciens vinden het ook erg belangrijk dat de klant met een perfect ingesteld hoortoestel voorruit kan. Sommige audiciens hebben daardoor een oprechte band gecreëerd met de klant waardoor het afstellen van de hoortoestellen erg prettig wordt ervaren. Ben je benieuwd naar één van deze ervaringen? Lees dan verder, en ontdekt hoe onze klant Manuel het vond om zijn hoortoestel online te kopen en 100% op afstand te laten instellen.

Kun je jezelf kort introduceren?

“Mijn naam is Manuel en ik woon in Italië. Ik ben 83 jaar oud en ik hou ervan om bezig te zijn in de keuken of in de tuin. Zo hou ik bijvoorbeeld van tuinieren en bak ik vaak lekker vers brood in mijn eigen keuken. Daarnaast ben ik ook een echte lezer en pak ik dus af en toe een goed boek erbij. Als laatste is schrijven ook iets wat ik heel graag doe. Zo hou ik mezelf constant bezig en heb ik er ook plezier van.”

“Ik heb voor het eerst een hoortoestel online besteld, wat eerlijk gezegd niet direct in mezelf zou opkomen. Ik bestel wel heel vaak producten online, maar dit zijn vaak dagelijkse producten die overal wel verkrijgbaar zijn. Ik heb gemerkt dat er bij Online Hoortoestel echt aandacht is besteed aan de waarde die ze aan de klant geven. Ik ben al 12 jaar hoortoestel gebruiker, maar dit heb ik nog nooit gezien en ervaren. Echt een geweldige service!”

Hoe wist je eigenlijk dat je een hoortoestel nodig had?

“Hier ben ik zelf achtergekomen. Ik merkte tijden het kijken van films die ik aan het kijken was niet zo goed meer kon volgen. Dat was erg opmerkelijk dus had ik meteen een hoortest gedaan.”

Welk hoortoestel heb je besteld?

“Ik heb de Resound LiNX Quattro 961 – oplaadbaar in de kleur middenblond besteld.”

Waarom Online Hoortoestel, en hoe ging het bestellen voor jou?

“Ik was erg verrast door de lage prijzen die Online Hoortoestel aanbiedt en hoewel ik al een paar apparaten had, besloot ik te upgraden naar een beter model van zeer hoge kwaliteit. Ik merk meteen het verschil. Het bestellen ging eigenlijk ook heel gemakkelijk. De hoorspecialisten en audiciens van Online Hoortoestel hebben het ook erg makkelijk voor mij gemaakt. Heel fijn dat alles zo op afstand kan.”

fernandez oor

visual brief 22

Wat vond je van onze menselijke service?

“Ik werd heel goed opgevangen door de klantenservice en audicien. Ik heb niet alleen gehoorproblemen, maar ik heb ook last van Parkinson. Tijdens de controlesessie kon ik niet eens de telefoon opnemen, laat staan ​​mijn apparaten koppelen. De audioloog was zo vriendelijk dat hij me vier extra sessies gaf tot dat alle problemen waren opgelost.”

“Ik ben erg tevreden met dit hoortoestel en de service.”

Zou je ons aanbevelen aan anderen?

“Dat zou ik zeker doen, aangezien het onmogelijk is om prijzen gemakkelijker te vinden en het zou ook buitengewoon moeilijk zijn om zo’n geweldige aftersales-assistentie te vinden!”

Fernandez hoortoestel