Bestellen en betalen
Hoe werkt het bestellen van een producten bij OnlineHoortoestel?
- Plaats uw bestelling online. Mocht u vragen hebben tijdens het bestelproces, mail dan naar online@makker.nl.
- Vul uw afleveradres in. We streven ernaar uw bestelling binnen 4 werkdagen te verzenden. Zo niet? Dan laten wij u per email tijdig weten wanneer u uw bestelling kunt verwachten.
- Kies tijdens het betaalproces hoe u wilt betalen: iDEAL, PayPal, Bancontact, Klarna of creditcard (Mastercard/VISA).
Na het bestellen ontvangt u vanuit het systeem een bevestiging van uw bestelling. Zodra wij het pakket verzonden hebben, ontvangt u een aparte email met een Track & Trace link. Hiermee kunt u de zending volgen.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Wij bieden de volgende veilige betaalmethoden aan:
- IDEAL
- Creditcard (Mastercard/VISA)
- PayPal
- Bancontact
- Klarna: Met Klarna kiest u tijdens het afrekenen of u direct, achteraf of in termijnen wilt betalen. Eventuele extra kosten worden door Klarna tijdens het betaalproces getoond. Meer informatie vindt u in de voorwaarden van Klarna.
Kan ik in termijnen betalen?
U kunt met Klarna in drie gelijke termijnen betalen zonder rente, mits goedgekeurd door Klarna.
Kan ik producten terugsturen?
- Hoortoestellen kunnen binnen 60 dagen worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling.
- Voor andere producten, zoals accessoires, geldt een retourtermijn van 30 dagen.
Voor een uitgebreide uitleg over retourneren kunt u meer lezen op onze retourneren pagina.
Hoe betaalt Makker Online het geld terug?
We storten het aankoopbedrag terug op dezelfde rekening waarmee u heeft betaald. Als u via een handmatige overschrijving hebt betaald, nemen we contact met u op.
Wat gebeurt er als ik van buiten de EU bestel?
Als u van buiten de EU bestelt, moet u inklaringskosten betalen omdat wij geen btw in rekening brengen. Dit kan extra kosten met zich meebrengen bij ontvangst van uw bestelling.
Wat zijn de bankgegevens van Makker Online?
- Rekeningnummer: 0008093011
- IBAN: NL76INGB0008093011
- BIC-code: INGBNL2A
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Zolang uw bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen we wijzigingen aanbrengen. Neem hiervoor per email contact met ons op via online@makker.nl.