Bestellen en betalen

Hoe werkt het bestellen van een producten bij OnlineHoortoestel?

  1. Plaats uw bestelling online. Mocht u vragen hebben tijdens het bestelproces, mail dan naar online@makker.nl.
  2. Vul uw afleveradres in. We streven ernaar uw bestelling binnen 4 werkdagen te verzenden. Zo niet? Dan laten wij u per email tijdig weten wanneer u uw bestelling kunt verwachten.
  3. Kies tijdens het betaalproces hoe u wilt betalen: iDEAL, PayPal, Bancontact, Klarna of creditcard (Mastercard/VISA). 

Na het bestellen ontvangt u vanuit het systeem een bevestiging van uw bestelling. Zodra wij het pakket verzonden hebben, ontvangt u een aparte email met een Track & Trace link. Hiermee kunt u de zending volgen.

Welke betaalmogelijkheden zijn er? 

Wij bieden de volgende veilige betaalmethoden aan: 

  • IDEAL 
  • Creditcard (Mastercard/VISA) 
  • PayPal 
  • Bancontact 
  • Klarna: Met Klarna kiest u tijdens het afrekenen of u direct, achteraf of in termijnen wilt betalen. Eventuele extra kosten worden door Klarna tijdens het betaalproces getoond. Meer informatie vindt u in de voorwaarden van Klarna.

Kan ik in termijnen betalen? 

U kunt met Klarna in drie gelijke termijnen betalen zonder rente, mits goedgekeurd door Klarna.

Kan ik producten terugsturen? 

  • Hoortoestellen kunnen binnen 60 dagen worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling. 
  • Voor andere producten, zoals accessoires, geldt een retourtermijn van 30 dagen.
    Voor een uitgebreide uitleg over retourneren kunt u meer lezen op onze retourneren pagina.

Hoe betaalt Makker Online het geld terug? 

We storten het aankoopbedrag terug op dezelfde rekening waarmee u heeft betaald. Als u via een handmatige overschrijving hebt betaald, nemen we contact met u op. 

Wat gebeurt er als ik van buiten de EU bestel? 

Als u van buiten de EU bestelt, moet u inklaringskosten betalen omdat wij geen btw in rekening brengen. Dit kan extra kosten met zich meebrengen bij ontvangst van uw bestelling. 

Wat zijn de bankgegevens van Makker Online? 

  • Rekeningnummer: 0008093011 
  • IBAN: NL76INGB0008093011 
  • BIC-code: INGBNL2A 

Kan ik mijn bestelling wijzigen? 

Zolang uw bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen we wijzigingen aanbrengen. Neem hiervoor per email contact met ons op via online@makker.nl.