Hoe werkt het bestellen van een perfect afgesteld hoortoestel?
Het bestellen van uw ideale gehoorapparaat bij OnlineHoortoestel.nl is heel eenvoudig. Volg het stappenplan hieronder:
1. Kies met behulp van onze adviestool op OnlineHoortoestel.nl het perfecte hoortoestel.
2. Plaats uw bestelling online en bel of chat met ons als u vragen heeft.
3. Tijdens het bestelproces voert u uw gewenste afleveradres in. Wij streven ernaar binnen 7 werkdagen te laten bezorgen.
4. Bepaal zelf hoe u wilt betalen tijdens het betaalproces; creditcard, Ideal, Klarna achteraf betalen valt onder andere onder de mogelijkheden.
Zodra uw bestelling is geplaatst, nemen wij contact met u op om uw audiogram te vragen en sturen wij u een vragenlijst. Op die manier kunnen onze ervaren audiciens uw hoortoestel precies afstemmen op uw gehoor. Het afstellen van uw toestel gebeurt op basis van een recente gehoortest. Als u nog geen recente test heeft, kunt u deze alsnog door ons laten uitvoeren.
Heeft u een op maat gemaakt product besteld? Dan nemen we ook contact met u. Betreft uw oorafdrukken en of het maken hiervan.
Elke bestelling wordt zorgvuldig gecontroleerd, en als we denken dat u niet het ideale hoortoestel heeft gekozen, laten we u dat weten.
Hulp nodig bij het bestelproces?
Neem contact met ons op, wij kunnen bij iedere stap helpen! Bel ons of laat uw vraag achter in de live chat rechts onderin het scherm!
Wilt u uw bestelling wijzigen?
Bel dan eventjes met de klantenservice. Zolang de bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten kunnen we de bestelling nog aanpassen.
Welke betaalmogelijkheden gebruikt onlinehoortoestel.nl?
Wij vinden het belangrijk dat u gebruik kunt maken van veilige en vertrouwde betaalmethoden. Bestellingen kunt u bij ons plaatsen via ID, PayPal, Klarna (achteraf betalen) en creditcard (Mastercard/VISA). Om de Klarna betaalopties te kunnen aanbieden, geven wij persoonsgegevens, zoals contactgegevens en bestelgegevens, door aan Klarna. Zo kan Klarna beoordelen of u in aanmerking komt voor de betalingsmogelijkheden die via Klarna worden aangeboden. Algemene informatie over Klarna vindt u hier. Persoonsgegevens worden door Klarna behandeld in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving inzake gegevensbescherming en zoals gespecificeerd in het privacybeleid van Klarna.
Kan ik in termijnen betalen?
Ja, dat is mogelijk. Via de betaalmethodes 'Klarna betaal in 3 delen' of 'Betaal in 3' kunt u in maximaal drie termijnen betalen. De beoordeling van de aanvraag voor één van deze betaalmethodes lopen via Klarna of betaal in 3. Na goedkeuring van uw gegevens, ziet u direct of u gebruikt kunt maken van één van deze betaalmethodes.
U kunt er ook voor kiezen om 100% van de bestelling achteraf te betalen via Klarna. Let wel, met een maximum besteedbaar bedrag van €4000,-.
Besteld u van buiten de EU? Houd er dan rekening mee dat u de kosten voor inklaring moet betalen (u betaald aan ons geen btw).
Wat zijn de bankgegevens van onlinehoortoestel.nl?
Rekeningnummer:0008093011
IBAN: NL76INGB0008093011
BIC-code: NL76INGB
Kan ik de producten terugsturen?
Ja, dat kan. Wanneer u uw hoortoestellen binnen 60 dagen terugstuurt, betalen wij 100% van het aankoopbedrag terug. Bent u na deze 60 dagen niet tevreden met de aankoop? Dan kunt u het terugsturen naar onlinehoortoestel.nl. Voor andere artikelen, bijvoorbeeld accessoires van onlinehoortoestel.nl, geldt een retourtermijn van 14 dagen.
Hoe betaalt onlinehoortoestel.nl het geld terug?
Wij storten het aankoopbedrag terug op dezelfde bankrekening waarmee u betaalt heeft.
Wanneer u een handmatige bankoverschrijving heeft gedaan, nemen wij contact op.
Heeft u een vraag die hier niet bij staat?
Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice!