Wij vinden het belangrijk dat je gebruik kunt maken van veilige en vertrouwde betaalmethoden. Je kunt jouw bestelling bij ons plaatsen via ID, PayPal, Klarna (achteraf betalen) en creditcard (Mastercard/VISA). Als je de Klarna betaaloptie gebruikt Om de Klarna betaalopties te kunnen aanbieden, geven wij persoonsgegevens, zoals contactgegevens en bestelgegevens, door aan Klarna. Zo kan Klarna beoordelen of je in aanmerking komt voor de betalingsmogelijkheden die via Klarna worden aangeboden en de betalingsmogelijkheden aan jouw behoeften aanpassen. Algemene informatie over Klarna vindt je hier. Jouw persoonsgegevens worden door Klarna behandeld in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving inzake gegevensbescherming en zoals gespecificeerd in het privacybeleid van Klarna.
Ja, dat is mogelijk. Bij ons kun je kiezen of je alles in één keer of in 2 termijnen wilt betalen. Wil je alles in één keer betalen? Dan kunt je betalen voordat je de producten ontvangt of onder rembours. Je kunt deze optie activeren tijdens het bestelproces.
Wil je in 2 termijnen betalen? Betaal dan de helft van het bedrag wanneer je jouw bestelling plaatst. Na ontvangst van jouw bestelling betaalt je de andere helft. Na ontvangst van jouw bestelling ontvang je van ons de factuur per e-mail.
Bel onze klantenservice en we kunnen jouw bestelling meteen bekijken!
Ja, dat kan. Als je jouw hoortoestel binnen 60 dagen terugstuurt, betalen wij 100% van het aankoopbedrag terug. Je kunt onze hoortoestellen altijd 60 dagen testen. Ben je na deze 60 dagen niet tevreden met je aankoop? Dan kunt je het product terugsturen naar onlinehoortoestel.nl. Voor andere artikelen, bijvoorbeeld accessoires van onlinehoortoestel.nl, geldt een retourtermijn van 14 dagen.
Als je met iD hebt betaald, maken wij het aankoopbedrag over op dezelfde bankrekening. Als je een andere betaalmethode hebt gebruikt, nemen we contact met je op! Wil je je geld laten overboeken naar een andere bankrekening? Aarzel niet om onmiddellijk na terugkomst contact met ons op te nemen.
Ja, je kunt bij jouw bestelling aangeven dat je wilt betalen wanneer je jouw bestelling afhaalt. Dan hoef je niet online te betalen. Je kunt er ook voor kiezen om 100% van de bestelling achteraf te betalen via Klarna.
Bestel je van buiten de EU? Houd er dan rekening mee dat je de kosten voor inklaring moet dragen.
Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice!
Contact