A A
23 Service punten
Menu

Kan ik achteraf betalen?

Ja, je kunt aangeven bij je bestelling dat je wilt afrekenen bij het ophalen van je bestelling. Dan hoef je online dus niet af te rekenen.
Je kunt er ook voor kiezen om via Klarna 100% van de bestelling achteraf te betalen.

Welke betaalmethodes gebruikt Onlinehoortoestel.nl?

We vinden het belangrijk dat je bij ons kunt betalen met veilige én bekende betaalmethodes. Je kunt bij ons je bestelling plaatsen door middel van iDEAL, Creditcard (Mastercard/VISA), PayPal, Klarna (achteraf betalen) en Bancontact.

Kan ik in termijnen betalen?

Ja, dat kan. Je kunt bij ons kiezen uit het bedrag in 1 keer betalen of in 2 delen. Wil je in 1 keer betalen? Dan kan dat voor ontvangst van de producten of contant bij het ophalen. Deze optie kun je tijdens het bestelproces aanvinken.
Wil je in 2 keer betalen? Stuur dan even een e-mail naar onze klantenservice, info@onlinehoortoestel.nl
Je betaalt bij je bestelling de ene helft van het bedrag. Na ontvangst betaal je de andere helft. We sturen je na ontvangst van je bestelling een factuur per e-mail.

Kies je voor in 2 termijnen betalen? Dan betaal je bij je bestelling de ene helft van het bedrag. Na ontvangst betaal je de andere helft. We sturen je na ontvangst van je bestelling een factuur per e-mail.

Mijn betaling is mislukt of geweigerd?

Neem telefonisch contact op met onze klantenservice, dan kunnen we gelijk meekijken met jouw bestelling!

Kan ik producten retourneren?

Ja, dat kan. Als je binnen 60 dagen je hoortoestel terugstuurt dan krijg je van ons 100% van het aankoopbedrag terug. Onze hoortoestellen mag je dus altijd 60 dagen proberen. Ben je na deze 60 dagen niet tevreden met je aankoop? Dan kun je het product terugsturen naar Onlinehoortoestel.nl.
Andere producten, zoals accessoires, van Onlinehoortoestel.nl hebben een retourtermijn van 14 dagen.

* U ontvangt 100% van het aankoopbedrag terug indien er geen sprake is van waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Hoe stort Onlinehoortoestel.nl geld terug?

Als je met iDEAL hebt betaald storten we op datzelfde bankrekeningnummer het aankoopbedrag terug. Als je met een andere betaalmethode hebt betaald nemen we contact met je op! Wil je op een ander bankrekeningnummer je geld terugkrijgen? Neem dan direct bij het retourneren contact met ons op.

Wat zijn de bankgegevens van Onlinehoortoestel.nl?

Rekeningnummer: 0008093011
IBAN: NL76INGB0008093011
BIC-code: INGBNL2A

Staat je vraag er niet tussen?

Neem dan contact op met onze klantenservice!

Kan ik achteraf betalen?

Ja, als je kiest voor Klarna kan je achteraf betalen. Er geldt dan een betalingstermijn van 14 dagen.

Dit bekeek je eerder