Free shipping on orders over €‎75 worldwide!
0,00
0

Reparatieproces

Hoe werkt het reparatieproces?

Bij onze klantenservice kun je aangeven dat je accessoire defect is of mankementen vertoont. Wanneer het een hoortoestel is horen we vaak dat het toestel stuk is, maar is er iets anders aan de hand. Zo komt het vaak voor dat het filter verstopt is door oorsmeer, dat de speaker defect is of dat er vocht in het hoortoestel zit. We vragen je dan ook altijd om bij een defect hoortoestel eerst even om onze checklist te doorlopen voordat je een defect meldt. Klik op de knop hieronder om zelf de checklist af te werken waardoor je de meest voorkomende problemen direct zelf kunt oplossen.
 

Het reparatieproces binnen de EU

Heb je een defecte accessoire of een hoortoestel dat na het doorlopen van onze checklist toch nog defect is en valt deze binnen de garantieperiode? Onderneem binnen de EU dan de volgende stappen:

  • Download en print de retourformulieren.
  • Verpak je accessoire of hoortoestellen veilig en stevig in om schade tijdens het transporteren te voorkomen. Heb je 2 hoortoestellen? Stuur beide op. Ook het  hoortoestel dat niet defect is!
  • Stuur het pakket naar het adres van Onlinehoortoestel.nl en bewaar het verzendbewijs:

Onlinehoortoestel.nl
Nikkelstraat 43
1411 AH Naarden
Nederland

  • Onlinehoortoestel.nl gaat je accessoire/hoortoestel voor je repareren.
  • We sturen je accessoire/hoortoestellen 2 weken na ontvangst gerepareerd naar je terug.

Het reparatieproces buiten de EU

Is je accessoire of hoortoestel na het doorlopen van onze checklist nog steeds defect en ben je woonachtig buiten de EU, volg dan onderstaande procedure:

  • Neem contact met ons op via e-mail: info@onlinehoortoestel.nl.
  • We proberen het defect op afstand op te lossen.
  • Indien nodig, vragen wij je een lokale audicien te vragen om een reparatie-offerte.
  • Stuur de reparatie-offerte naar ons per e-mail.
  • We bespreken met je of de reparatiekosten opwegen tegen het kostbare en omslachtige verzendproces van je accessoire of hoortoestel naar ons hoofdkantoor in Nederland. Zo niet, dan geven wij je instructies voor het opsturen van je accessoire of hoortoestel(len).
  • Let op: als jij jouw hoortoestel buiten de EU wilt verzenden, moet je zelf een douanecode aanvragen bij je lokale douane en zorgen voor de vereiste douanedocumenten. Houd daarbij rekening met extra kosten, zoals inklaringskosten.

We staan voor je klaar om je te helpen bij het reparatieproces buiten de EU. Neem contact met ons op en we begeleiden je graag persoonlijk.

Wat zijn de verzendkosten van een reparatie?

De verzendkosten voor het opsturen van een reparatie zijn voor eigen rekening en zijn afhankelijk van het formaat en gewicht van het pakket en de gekozen vervoerder. Binnen de EU kan jij jouw retour versturen met elke lokale vervoerder.

Ben je woonachtig buiten de EU, ook dan is versturen mogelijk met een lokale vervoerder en de daarbij horende tarieven. Houd naast de verzendkosten ook rekening met mogelijke inklaringskosten.

LET OP: verstuur je pakket niet onder rembours. Deze verzendingen zullen wij niet accepteren en worden retour gestuurd.

eng logo
Copyright © 2022 Online-hearingaids.com
chevron-down