Heb je een defecte accessoire of een hoortoestel dat na het doorlopen van onze checklist toch nog defect is en valt deze binnen de garantieperiode? Onderneem binnen de EU dan de volgende stappen:
Onlinehoortoestel.nl
Nikkelstraat 43
1411 AH Naarden
Nederland
Is je accessoire of hoortoestel na het doorlopen van onze checklist nog steeds defect en ben je woonachtig buiten de EU, volg dan onderstaande procedure:
We staan voor je klaar om je te helpen bij het reparatieproces buiten de EU. Neem contact met ons op en we begeleiden je graag persoonlijk.
De verzendkosten voor het opsturen van een reparatie zijn voor eigen rekening en zijn afhankelijk van het formaat en gewicht van het pakket en de gekozen vervoerder. Binnen de EU kan jij jouw retour versturen met elke lokale vervoerder.
Ben je woonachtig buiten de EU, ook dan is versturen mogelijk met een lokale vervoerder en de daarbij horende tarieven. Houd naast de verzendkosten ook rekening met mogelijke inklaringskosten.
LET OP: verstuur je pakket niet onder rembours. Deze verzendingen zullen wij niet accepteren en worden retour gestuurd.