Is uw accessoire of een hoortoestel toch nog defect nadat u de checklist doorlopen heeft? En valt het binnen de garantieperiode?
Onderneem binnen de EU dan de volgende stappen:
Onlinehoortoestel.nl
Nikkelstraat 43
1411 AH Naarden
Nederland
En dan?
Is de accessoire of het hoortoestel na het doorlopen van onze checklist nog steeds defect en bent u woonachtig buiten de EU, volg dan onderstaande procedure:
Wij staan graag voor u klaar om te helpen bij het reparatieproces buiten de EU. Neem contact met ons op en wij begeleiden u graag persoonlijk.
De verzendkosten voor het opsturen van een reparatie zijn voor eigen rekening en zijn afhankelijk van het formaat en gewicht van het pakket en de gekozen vervoerder. Binnen de EU kunt u het versturen met elke lokale vervoerder.
Bent u woonachtig buiten de EU, verstuur dan bij voorkeur met UPS of Fed-ex.
Houd naast de verzendkosten ook rekening met mogelijke inklaringskosten.
LET OP: verstuur het pakket niet onder rembours. Deze verzendingen zullen wij niet accepteren en worden retour gestuurd.