0,00
0

Reparatieproces

Hoe werkt het reparatieproces?

Wanneer het hoortoestel het niet goed doet, horen wij vaak dat het toestel stuk is, maar is er vaak iets anders aan de hand. Zo komt het vaak voor dat het filter verstopt is door oorsmeer, dat de speaker defect is of dat er vocht in het hoortoestel zit. We vragen u dan ook altijd om bij een defect hoortoestel eerst even om onze checklist te doorlopen voordat u een defect meldt. Klik op de knop hieronder om zelf de checklist te doorlopen waardoor u de meest voorkomende problemen direct zelf kunt oplossen.
 
Controleer de checklist

Wanneer de stappen in de checklist niet geholpen hebben, neem dan graag contact op met de klantenservice om aan te geven dat het hoortoestel defect is of mankementen vertoont.
Betreft het een defecte accessoire? Geef het dan ook door aan onze klantenservice.

Het reparatieproces binnen de EU

Is uw accessoire of een hoortoestel toch nog defect nadat u de checklist doorlopen heeft? En valt het binnen de garantieperiode?
Onderneem binnen de EU dan de volgende stappen:

  • Verpak de accessoire of hoortoestellen veilig en stevig in om schade tijdens het transporteren te voorkomen. Heeft u 2 hoortoestellen? Stuur beide op. Ook het hoortoestel dat niet defect is! Dit zodat wij na reparatie de hoortoestellen weer aan elkaar kunnen koppelen.
  • Stuur het pakket naar het adres van Onlinehoortoestel.nl. Vermeld hierbij uw naam en ordernummer. Bewaar het verzendbewijs van uw zending. Adres Onlinehoortoestel:

Onlinehoortoestel.nl
Nikkelstraat 43
1411 AH Naarden
Nederland

En dan?

  • Onlinehoortoestel.nl gaat de accessoire of hoortoestel voor u repareren.
  • Wij streven ernaar de accessoire of de hoortoestellen binnen 2 weken na ontvangst gerepareerd terug te sturen.

Het reparatieproces buiten de EU

Is de accessoire of het hoortoestel na het doorlopen van onze checklist nog steeds defect en bent u woonachtig buiten de EU, volg dan onderstaande procedure:

  • Neem contact met ons op via e-mail: info@onlinehoortoestel.nl.
  • We proberen het defect op afstand op te lossen.
  • Indien nodig, vragen wij u een lokale audicien te vragen om een reparatie-offerte.
  • Stuur de reparatie-offerte naar ons per e-mail.
  • We bespreken met u of de reparatiekosten opwegen tegen het kostbare en omslachtige verzendproces van je accessoire of hoortoestel naar ons hoofdkantoor in Nederland. Zo niet, dan geven wij instructies voor het opsturen van de accessoire of de hoortoestellen.
  • Let op: wanneer u uw hoortoestellen buiten de EU wilt verzenden, moet u daarvoor zelf een douanecode aanvragen bij de lokale douane en zorgen voor de vereiste douanedocumenten. Houd daarbij rekening met extra kosten, zoals inklaringskosten.

Wij staan graag voor u klaar om te helpen bij het reparatieproces buiten de EU. Neem contact met ons op en wij begeleiden u graag persoonlijk.

Wat zijn de verzendkosten van een reparatie?

De verzendkosten voor het opsturen van een reparatie zijn voor eigen rekening en zijn afhankelijk van het formaat en gewicht van het pakket en de gekozen vervoerder. Binnen de EU kunt u het versturen met elke lokale vervoerder.

Bent u woonachtig buiten de EU, verstuur dan bij voorkeur met UPS of Fed-ex.
Houd naast de verzendkosten ook rekening met mogelijke inklaringskosten.

LET OP: verstuur het pakket niet onder rembours. Deze verzendingen zullen wij niet accepteren en worden retour gestuurd.

eng logo
Copyright © 2023 Online-hearingaids.com
By Yvan Karman
chevron-down