We streven ernaar om jouw bestelling binnen 3-5 werkdagen te leveren.
De levertijd kan langer zijn als je een op maat gemaakt product (zoals oorstukjes) hebt besteld. Bij een op maat gemaakt product duurt het langer omdat we het product nog specifiek op jouw afmetingen moeten maken. Daarnaast kunnen onze audiciens contact met je opnemen als zij denken dat het hoortoestel wat je hebt uitgezocht niet de beste keuze is. Dit doen zij op basis van de hoortest/audiogram. Als je nog geen hoortest hebt gedaan dan zal de levering ook langer duren omdat we eerst een hoortest bij je zullen afnemen. Op basis van deze hoortest kunnen wij het hoortoestel nauwkeuriger afstellen. Soms willen we je nog even spreken om het hoortoestel goed in te stellen, ook dan kan het wat langer duren voordat je de perfecte hooroplossing hebt.
De verzendkosten verschillen per land. Deze prijs krijg je te zien in je winkelwagen. Je kunt ook eerst dit overzicht bekijken met alle verzendkosten per land:
Overige landen: 19,99
Bestellingen worden door Post NL, DHL, DPD of UPS verstuurd. Voor pakketten buiten Europa kiezen wij vanuit onze ervaring altijd de beste vervoeder om ervoor te zorgen dat jouw pakket zonder problemen arriveert.
Meestal kun je de bestelling volgen via een Track & Trace code die we je per e-mail toesturen.
Het komt niet vaak voor, maar er kan weleens iets mis gaan. In dit geval vragen wij je om telefonisch contact met ons op te nemen via (+31) 35 303 9100. Onze medewerkers gaan kijken wat er aan de hand is.
Als je niet thuis bent dan wordt de bestelling een andere keer opnieuw aangeboden.
Als wij je bestelling nog niet hebben verstuurd, dan kun je ons bellen om het bezorgadres aan te laten passen. Dit kan via (+31) 35 303 9100.